Thursday, 9 March 2017

Just keep on trying

Have you ever looked into the mirror and seen nothing but despair staring back at you from behind your own eyes? Have you ever felt stress coiling around your chest like a boa constrictor, for weeks and weeks? Have you ever looked around you only to find a world that doesn't seem to want you around? Have you ever really noticed what happens when you forget how to breathe?

Fuck, hope is hard to find right now. But I'll be damned if I ain't gonna try.



Love and struggle,
Winterdragon

8 comments:

  1. Ibland tycker jag att citatet "You have some kind of sick desperation in your laugh" (Fight Club) är ett av de värsta i världen eftersom det stämt in så många gånger på mig själv.
    Och ja, stressen gjorde mig ju sjuk, så den känner jag ju vid förnamn. Den måste man kämpa mot som en alldeles egen fiende, kära du.

    Och världen vet fan inte sitt eget bästa, men det är ju ingen nyhet. Du är viktig. Du gör universum mer magiskt med din blotta existens. Varje andetag du kommer ihåg att ta spelar roll. Du spelar roll.

    ReplyDelete
  2. Jag vill säga något smart, och djupt och hjälpsamt, men allting kommer ut lite platt och pretentiöst. Vi känner knappt varandra, men du berikar mitt liv. So there.

    ReplyDelete
  3. Jag vet att det är svårt att se just nu, men världen innehåller många av oss som tycker om att vara tillsammans med dig. Inte på grund av någonting du måste prestera, utan för att du är den person du är.

    Jag lovar att saker kommer kännas bättre allteftersom - på riktigt, jag säger inte saker jag inte tror på för att vara uppmuntrande, och det här är någonting jag vet är fallet.

    Om du vill prata så finns jag här, och min mobil har ett batteri som håller längre än en minut numera.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack. Jag förstår på något sorts intellektuellt plan att du har rätt, men att komma till känslomässig insikt är svårare. Jag tror dock att det hjälper att få höra saker utifrån.

      Delete
  4. "Have you ever looked around you only to find a world that doesn't seem to want you around?"

    Well, I can't talk for the whole world, because how could I? But know this: You do, indeed, mean a whole lot to me. You don't really know me, but your presence, your writings here, your existence; I can't explain it as well as I want to, but somehow in some way you do something with my mind (in a positive way that is). Not in a love kind of way (I am of the beliefe that you have to know a person to really love them), I just really like you being here on this earth at the same time as me.

    I truly am a lucky person to have this chance of coexisting with you. Don't you ever believe anything else. As long as you exist - as long as you just exists - I will always appreciate just that.

    I root for you.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, mysterious acquaintance! Your words warm my heart.

      Delete